U bevindt zich hier:  Home  /  Nieuws

Nieuws

Belangrijke mededeling omtrent bestellen van donorzaad

1 dec 09:07 uur

In de periode van 22 december t/m 8 januari zijn wij beperkt aanwezig.

Wij kunnen daarom in deze periode geen bestellingen met donorzaad in ontvangst nemen.

Dit betekent dat u in die periode geen rietjes mag laten bezorgen.
U kunt wel alvast rietjes bestellen, maar kiest u a.u.b. een datum ná 8 januari als afleverdatum.

Bedankt voor uw medewerking.

Update m.b.t. de onderhandelingen met zorgverzekeraars

16 nov
Momenteel zijn wij in onderhandeling met twee zorgverzekeraars over een mogelijk contract voor 2018. Wat de uitkomst van deze onderhandeling gaat worden, is voor ons nu nog onduidelijk. Wij zullen u via onze website en Facebookpagina informeren over de vorderingen in deze onderhandeling. Wij weten uit ervaring dat dit proces nog enkele weken kan duren.
Lees meer ╗

Bestellen van donorzaad bij Vivaneo D├╝sseldorf niet meer mogelijk

10 okt 08:51 uur

Door een sterk dalend aantal spermadonoren bij de spermabank Vivaneo in Düsseldorf,  is het vanaf heden helaas niet meer mogelijk om donorzaad te bestellen bij deze donorbank.
Voor donorzaad kunt u nog wel terecht bij de twee Deense donorbanken "Cryos" en "European Spermbank".

Mensen die al een kind hebben van een Vivaneo-donor (voorheen Reprogen) en graag nog een kind willen van dezelfde donor, kunnen nog WEL donorzaad bestellen bij Vivaneo.

Vanaf voorjaar 2018 hopen wij open te kunnen gaan met onze eigen donorbank, waarvoor de voorbereidingen in volle gang zijn.

Nij Barrah├╗s 'Herfst' Symposium 22 november 2017

27 sep 17:30 uur

Zorg en begeleiding van wensouder(s) in de reproductieve geneeskunde: Waar staan we vandaag?

Lees meer ╗

Themabijeenkomst: alles over uw zorgverzekering

21 sep

'Ik wil graag in behandeling. Wat zijn de kosten en wat moet ik weten over mijn zorgverzekering?' Wij ontvangen dagelijks vele telefoontjes van patiënten met vragen over hun zorgverzekering: "Kan ik bij jullie in behandeling?" – "Moet ik zelf een deel van de kosten betalen?" – "Kan ik van polis wisselen?" – "Kan ik van zorgverzekeraar wisselen?" en andere vragen. Wij willen u tijdens deze themabijeenkomst graag antwoord geven op de meest gestelde vragen en een handreiking bieden hoe te handelen in uw persoonlijke situatie.

Lees meer ╗

Telefonische bereikbaarheid tijdens zomerperiode

20 jul 11:21 uur

Nij Barrahûs blijft in de zomermaanden gewoon open. Wel zijn wij telefonisch beperkter bereikbaar dan u van ons gewend bent.

Vanaf maandag 24 juli 2017 tot en met zondag 3 september 2017 zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.00-12.00 uur en van 13.00 tot 14.00 uur

Na 14.00 uur kunt u uw vraag wel per mail stellen via info@nijbarrahus.nl.

Onze spoedlijn 06-17 43 69 16 blijft voor dringende zaken 24 uur per dag bereikbaar.

 

pagina 1 van 11

Wilt u meer informatie?

Stel uw vraag of verzoek om informatie in het contactformulier of bel ons tussen 13.00-15.00 uur op telefoonnummer 0561 - 610 030

Waar kan ik mij aanmelden?

Aanmelden kan eenvoudig via ons aanmeldformulier. U wordt dan door ons teruggebeld voor het maken van een afspraak.

Aanmelden ╗